Algemene voorwaarden

Helder.

Voor iedereen die houdt van simpel en helder, hebben we onze algemene voorwaarden in duidelijke taal opgeschreven. Vinden we zelf ook fijn. Of verheugde je je op een stevige juridische tekst? Geen zorgen. Bekijk dan de algemene voorwaarden van NSW10 bij de kamer van koophandel.

DEFINITIES
Artikel 1.
We hebben geprobeerd deze voorwaarden zo simpel en helder mogelijk te houden. Het is dus niet nodig je om de oren te slaan met definities. Maar wel leuk.

1 Klant. Koning.
2 Service. Onze obsessie.
3 Specialisme. Onze specialiteit.
4 Eigenzinnig. Een beetje anders.

IDENTITEIT VAN DE ONDERNEMER
artikel 2

NSW10
Grotestraat 72
7471 BR Goor.

Telefoon: 0547-352161
E-mail: info@nsw10.nl

Openingstijden:

maandag: 13.00 - 17.30
dinsdag t/m vrijdag: 10.00 - 17.30
zaterdag: 9.00 - 17.00
zondag: op aanvraag

Wij staan ingeschreven bij de Kamer van Koophandel onder nummer 72020423. Ons BTW-identificatienummer is: NL001406638B92.

TOEPASSELIJKHEID
Artikel 3.
1 Wij doen ons best deze algemene voorwaarden onder jouw aandacht te brengen. Er staat namelijk in wat wij voor je doen en wat we van jou verwachten. Als je iets bij ons koopt of hebt gekocht, natuurlijk. Anders is het niet zo toepasselijk.
2 Soms bieden wij aparte voorwaarden aan bij een product. Ook dan gelden deze algemene voorwaarden. Maar zie ook lid 3.
3 Wij doen niet zo moeilijk.

HET AANBOD
Artikel 4.
We vertellen je altijd eerlijk wat, wanneer en hoe je iets kunt kopen, wat het kost en of je het kunt ruilen. Beloofd. Staat er een foutje op onze productpagina? Dan mag je ons daar aan houden. Behalve wanneer het foutje duidelijk een blunder is en je dat van te voren had
kunnen weten natuurlijk.

DE OVEREENKOMST
Artikel 5.
1 Je doet online zaken met ons in een veilige webomgeving. Daar werken onze IT developers iedere dag hard voor.
2 Als je een bestelling bij ons doet, krijg je daarvan een bevestiging per e-mail.
3 Wij voegen alle informatie en gegevens die je nodig hebt bij je bestelling, maar het meeste vind je ook op onze site. Het is natuurlijk wel handig als je de (digitale) bon goed bewaart.

HERROEPINGSRECHT
Artikel 6.
1 Heb je het product één keer uitgetest en ben je er niet blij mee? Dan mag je het binnen 30 dagen na ontvangst retourneren. We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3dagen terug.
2 "Daarom" accepteren we ook als reden.

VERPLICHTINGEN TIJDENS BEDENKTIJD
Artikel 7.
Tijdens de bedenktijd mag je het product uitpakken of gebruiken zoals je dat in de winkel zou doen. Gebruik je het product zodanig dat het niet meer in 'winkelstaat' is, dan kan het zo zijn dat je minder geld voor het product terugkrijgt.

VERZENDKOSTEN IN GEVAL VAN HERROEPING
Artikel 8.
Die zijn er niet: verzending naar NSW10 wordt meestal vergoed.

VERPLICHTINGEN VAN NSW10 BIJ HERROEPING
Artikel 9.
Zodra jij binnen 30 dagen bij ons aangeeft iets terug te willen sturen, doen wij dit:

  • We sturen na ontvangst van jouw aanvraag een bevestiging, en;
  • We sturen je een nieuw product of je ontvangt je betaling binnen 3 dagen terug.

UITSLUITING HERROEPINGSRECHT
Artikel 10.
Je begrijpt vast dat je de volgende artikelen niet kunt terugsturen:

  • Ingewisselde of ingevulde vouchers of tegoedbonnen.

DE PRIJS
Artikel 11.
1 Zie artikel 4.2 Er is geen verschil tussen de prijzen in onze showroom en op onze website.
3 Alle genoemde prijzen zijn inclusief btw.
4 Normale verzending is altijd gratis.

CONFORMITEIT EN GARANTIE
Artikel 12.
1 Zie artikel 4.
2 Je hebt recht op een goed product, punt. Is er toch iets mee aan de hand, dan lossen we het voor je op. Hierbij volgen we altijd de wet.

LEVERING EN UITVOERING
Artikel 13.
1 Wij doen ons best om jou goed van dienst te zijn. Daar zijn we een beetje obsessief in.
2 Als je voor 17.00 uur iets bij ons bestelt, ontvang je het binnen 2 dagen. Tenzij we iets anders met je hebben afgesproken. Als de bezorging van het product langer duurt, of als we niet alles op tijd kunnen bezorgen, hoor je dat zo snel mogelijk. Op dat moment kun je afzien van je aankoop. Als je van tevoren al had betaald, krijg je je betaling zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen teruggestort. 
3 Als we een besteld product niet meer kunnen leveren krijg je je geld terug, of bieden we je een goed alternatief aan. Zo'n vervangend artikel mag je altijd ruilen. 
4 Als een product beschadigt of kwijtraakt voordat het bij jou of een door jou aangewezen ontvanger aankomt, is dat onze verantwoordelijkheid.

BETALING
Artikel 14.
1 Als wij je vragen een bedrag vooruit te betalen, maken we direct na ontvangst je bestelling in orde.
2 Klopt iets niet in de betaalgegevens? Laat het ons dan weten.

KLACHTENREGELING
Artikel 15.
a Heb je een klacht? Vervelend.
b We doen er alles aan om je klacht te verhelpen. Uiteraard hebben we daar een mooie procedure voor.
1 Als je een klacht hebt, laat het ons dan snel weten. Omschrijf je probleem zo duidelijk mogelijk, dan kunnen we je goed helpen.
2 Uiterlijk binnen 2 dagen krijg je antwoord van ons. We helpen je direct, of je hoort hoeveel tijd we nodig hebben om het recht te zetten.
3 Maar we helpen je liever zelf. Zie artikel 3, lid 3.

GESCHILLEN
Artikel 16.
Komen we er echt niet uit? Dan kun je besluiten de zaak binnen twaalf maanden voor te leggen aan eenGeschillencommissie van jouw keuze.

AANVULLENDE OF AFWIJKENDE BEPALINGEN
Artikel 17.
Dit waren onze algemene voorwaarden. Lekker duidelijk, toch? Als wij in de toekomst iets gaan veranderen aan deze voorwaarden, vind je dat terug op onze website. We zorgen er sowieso voor dat veranderingen niet nadelig zijn voor jou.